Ograničenje brzine od 120 km/h na dijelovima autocesta u Njemačkoj na kojima još nema ograničenja moglo bi smanjiti broj smrtnih slučajeva u prometu na njemačkim autocestama za otprilike trećinu. To je zaključak ekonomistice Maike Metz-Peeters sa Sveučilišta Ruhr u Bochumu. Njezina studija objavljena je u časopisu Transportation Research Part A: Policy and Practice.
Analiza se temelji na podacima od 2017. do 2019. godine. Uzeti su u obzir uvjeti na cestama, prometni volumen, vremenske prilike i regionalni čimbenici. Na ulazima i izlazima s autocesta posebno bi dobro došla ograničenja brzine. Mnogi automobili tamo putuju velikim brzinama te su u koliziji sa sporijim vozilima koja se uključuju u promet, često s velikim razlikama u brzini. To povećava rizik od nesreća. Međutim, na prometnim dionicama ceste ograničenje je manje učinkovito jer gustoća prometa ionako ograničava i standardizira brzinu.
Prethodne studije o ograničenjima brzine u Njemačkoj bile su uglavnom zastarjele ili važeće samo lokalno. Posljednja velika studija datira iz 1970-ih i otkrila je 20 posto manje žrtava nesreća pri brzini od 130 km/h. Od tada nedostaju pouzdani podaci, već pet desetljeća. Lokalni eksperimenti, poput onih na A24 između Berlina i Hamburga, također su pokazali pozitivne učinke, ali su naknadno otkazani. Studija iz Bochuma sada prvi put pruža podatke za cijelu zemlju.