Nesreće u kojima sudjeluju električni automobili i automobili s motorima s unutarnjim izgaranjem, na prvi pogled, ne razlikuju se mnogo. Međutim, nedavne studije pokazuju da postoje specifični trendovi koji ih ipak razliku. Studija prometnih nesreća u Sjedinjenim Državama pokazuje kako se različita vozila razlikuju u područjima kolizija, što je povezano s troškovima popravka.
Točka udara za svaku vrstu automobila je različita. Općenito govoreći, frontalni udari su najčešći i daleko najskuplji, s prosječnim troškovima popravka 40% većima od udara straga. Čak 31,59% vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem sudjeluju u ovim vrstama sudara, dok je stopa za električna vozila niža i iznosi 25,88%.
Na suprotnoj strani su udari straga. Za električna vozila postotak sudara je 35,98%, dok je za vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem samo 27,57%.
Studija ukazuje na dva moguća razloga za razlike. Električni automobili su uglavnom noviji i moderniji, imaju više tehnologije, uključujući automatsko kočenje u nuždi, što znači da je manja vjerojatnost da će biti uključeni u sudare u kojima vozilo udara prednjim dijelom u stražnji kraj drugog vozila.
Drugi je taj što električni automobili imaju različitu dinamiku vožnje, a mnogi modeli čak imaju sustav s jednom papučicom, gdje otpuštanje papučice gasa koči automobil. To dodatno smanjuje njihov domet, ali može dovesti do jačeg kočenja, uzrokujući da se automobil koji dolazi straga sudari sudari s njima.