Premda su Hyundai i Toyota možda najpoznatiji zagovornici vodikovih gorivih ćelija, General Motors je također promovirao i razvijao tu tehnologiju. Međutim, tvrtka je promijenila smjer i odlučila prestati raditi na ćelijama sljedeće generacije za svoj brend Hydrotec. Hydrotec sustavi bili su namijenjeni vozilima od SURUS-a do masivnih rudarskih kamiona. Proizvođač automobila također je zamislio korištenje Hydrotec PowerCubea za napajanje mobilnih stanica za punjenje električnih vozila.
Proizvođač automobila je primijetio da je put do postizanja održivog poslovanja u gorivim ćelijama dug i neizvjestan. Navode se i ograničena infrastrukturu za punjenje gorivom i visoki troškovi kao dva ključna razloga zašto potrošači nisu prihvatili vozila na vodikov pogon. GM je istaknuo da u Sjedinjenim Državama ima više od 250.000 punjača za električna vozila, ali samo 61 stanica za punjenje vodikom.
GM ne odustaje u potpunosti od vodika te će razvijati sustave rezervnog napajanja, sustave u rudarstvu i teškom prijevozu kamionima. Također, nastavit će proizvoditi gorive ćelije za podatkovne centre i proizvodnju energije u zajedničkom poslu s Hondom nazvanom Fuel Cell System Manufacturing.
GM će usmjeriti istraživanje i razvoj te kapitalne resurse na baterije, tehnologiju punjenja i električna vozila – koja imaju jasan tržišni potencijal, a ne na vodik, koji još nije ostvario svoj potencijal, navodi se u izjavi kompanije.