Prošle godine, EU je uvela carine na uvoz kineskih električnih vozila nakon što je utvrdila da kineska autoindustrija prima značajne državne subvencije, što je dovelo do nepoštene trgovine u regiji. BYD se od kraja prošle godine suočava s carinom od 17,4%, Geely s 20%, a SAIC s 38,1%. Na to idu i otprije uvedene carine od 10%, čime ukupne carine za SAIC iznose čak 48,1%. No i s tim carinama kineska vozila su konkurentna i rastu na europskom tržištu. Potaknuti BYD-om, MG-jem i Cheryjem, kineski proizvođači automobila postavili su rekordni ukupni tržišni udio u Europi u rujnu od 7,4 posto. Prethodni maksimum bio je 5,5 posto u lipnju, dok su prije godinu dana kineski proizvođači automobila imali 3,3 posto europske prodaje. Prodaja kineskih automobila porasla je za 149 posto u rujnu u odnosu na rujan 2024. na 90.571 vozila na tržištu koje je poraslo za 11 posto na 1.217.123, prema podacima Dataforcea, analitičara tržišta koji pokriva 98 posto prodaje u EU, Velikoj Britaniji, Norveškoj, Islandu i Švicarskoj. BYD je imao 24.336 prodanih vozila u mjesecu, potaknut Seal U plug-in hibridnim SUV-om srednje veličine (11.000 prodanih vozila). To je porast od gotovo 20.000 prodanih vozila u usporedbi s rujnom 2024. Tri Cheryjeva brenda, Jaecoo, Omoda i Chery, ostvarili su ukupnu prodaju od 18.454 vozila – što je porast od gotovo 16.000 prodanih vozila u odnosu na prošli rujan. Samo Jaecoo 7 SUV ostvario je više od 9300 prodanih vozila, a Omoda 5 SUV više od 5000.
Među kineskom velikom trojkom u europskoj prodaji, MG je imao najsporiji rast, 77 posto (33.536 vozila), ali je ostao najprodavaniji kineski brend u Europi. Ta tri proizvođača automobila činila su oko 83 posto kineske prodaje u Europi u rujnu – 76.346 od 90.571 vozila. Snažan rast u rujnu doveo je MG na 15. mjesto ukupno, ispred Volva, Nissana, Citroena i Cupre. BYD je završio 20., ispred Fiata.