Najveća švicarska banka UBS napravila je zanimljivu analizu koja pokazuje da je proizvodnja BYD Seala oko 35 % jeftinija od proizvodnje Volkswagena ID.3. Ova prednost u troškovima pripisuje se BYD-ovoj vertikalnoj integraciji i vlastitoj proizvodnji komponenti, što je u suprotnosti s VW-ovim skupljim pristupom u proizvodnji ID.3. Njemački div se više oslanja na dobavljače, a tu je i socijalna komponenta jer više plaća radnike u Njemačkoj.
Za usporedbu, viši troškovi proizvodnje Volkswagena ID.3 odražavaju drugačiji pristup proizvodnji i nabavi komponenti, a kada se to preračuna po segmentima vozila onda to izgleda ovako kada se usporede BYD Seal i Volkswagenov ID.3:
BYD na bateriju potroši 29 % manje. Za šasiju i kotače još 38 % manje kao i za elektroniku koja Kinezima donosi također 17 % nižu cijenu. Ostale komponente manje koštaju BYD i to za 23 %, dok proizvodnja unutrašnjosti vozila donosi još 17 % manje troškova za BYD. Zatim za distribuciju i ostale servise dodajmo još 63 % manje, kao i za tvornice koje donose još 62 % manjih troškova za BYD.
Na kraju dodajmo i cijenu rada, odnosno radnika, koja Kinezima daje prednost od 77 % u odnosu na Nijemce. Kineski troškovi rada ne mogu se uspoređivati s njemačkima.

