Mnogi proizvođači koristili su poklopce na boku stražnjih kotača. U moderno doba takav sustav bio je na hibridnom automobilu Honda Insight. Prekriveni blatobrani smanjuju otpor zraka automobila, ali danas su gotovo svi proizvođači automobila napustili taj pristup. Novi patent otkriva da Porsche razmatra sličnu ideju. Porsche je podnio zahtjev za patent za poklopce kotača koji se mogu spustiti. Mogu se prilagoditi brzini, situaciji u vožnji, temperaturi kočnica, vremenskim uvjetima ili uvjetima na cesti. Cilj je poboljšati aerodinamiku, smanjiti potrošnju energije i povećati sigurnost.
S modernom tehnologijom, Porsche može otvoriti lukove kotača kada je to potrebno. Pri velikim brzinama spušteni poklopac može dati automobilu bolje karakteristike, ali oni bi se trebali brzo podignuti, na primjer, ako kočnice trebaju hlađenje ili tijekom oštrih zavoja. Računalo će mjeriti G-sile, temperaturu kočnica, kut upravljanja i vremenske uvjete kako bi izračunalo kada je potrebno otvoriti lukove kotača. Cilj je dati električnim automobilima i hibridima bolji domet smanjenjem otpora zraka. No sigurnost se također treba poboljšati povećanjem stabilnosti pri velikim brzinama. Poklopac bi se trebao otvoriti munjevito brzo, na primjer ako automobil proklizava ili ako se kočnice zagriju. Prvi Porsche, tip 64 iz 1931., imao je pokrivene kotače i sprijeda i straga. No, pitanje je jesu li Porscheovi kupci spremni ozbiljno shvatiti novu inovaciju.

