Kriza u njemačkoj automobilskoj industriji svakim danom se pogoršava. Najviše pogađa proizvođače autodijelova. Kako su proizvođači automobila sve više pritisnuti potrebom za proizvodanjom električnih automobila i kineskom konkurencijom, podizvođači polako nestaju. Bivši šef VW-a Mattias Müller upozorava na katastrofu.
– Deindustrijalizacija je u punom jeku. Trenutno doživljavamo masakr radnih mjesta, posebno među dobavljačima – rekao je Mattias Müller za časopis Turi.Moove.
Dugogodišnji proizvođač autodijelova Voit posljednji je u nizu, propada nakon što je ranije ove godine proglasio bankrot, objavio je televizijski kanal Saarländischer Rundfunk. Voit je osnovan 1947. Specijalizirao se za lijevanje aluminija pod tlakom. Na popisu kupaca imao je velike proizvođače automobila poput Audija, BMW-a, Mercedesa, Volkswagena, Forda, Chryslera, Jaguara, ZF-a i Land Rovera, ali to nije pomoglo. Pokušaji spašavanja bili su uzaludni nakon bankrota ranije ove godine. Tvornice se zatvaraju i 2000 zaposlenika gubi posao. Od toga, 1000 zaposlenika radi u sjedištu u Sankt Ingbertu kod Saarbrückena. Regija je teško pogođena jer će Ford uskoro zatvoriti svoju tvornicu automobila u Saarlouisu. Voit nije jedini podizvođač koji je propao. Kriza u njemačkoj automobilskoj industriji produbljuje se svakim danom i nema znakova poboljšanja. Mnogi analitičari strahuju od masovne nezaposlenosti, a kao uzrok se ističe prijelaz na električne automobile. Ovi automobili zahtijevaju manje dijelova.
– Izgubili smo desetljeće jer su ideolozi i eurokrati pobijedili – kaže bivši šef VW-a Mattias Müller.
