Kada je 2022. godine Renault predstavio Megane E-Tech Electric činilo se da bi Europa mogla uskočiti u tranziciju na električna vozila. Danas? Situacija je mnogo kompleksnija. Naime, i dalje se spominje 2035. godina kao granica kada će biti zabranjena prodaja novih vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, ali prodaja električnih automobila ne može zadovoljiti proizvođače. Zbog toga se mnogi od njih vraćaju benzincima i hibridima, a posljednji koji razmišlja o takvom potezu je Renault.
Sljedeća generacija Meganea i Scenica, koja bi trebala stići prije kraja desetljeća, mogla bi ponuditi kombinaciju električnih i hibridnih pogonskih sklopova, rekao je novi izvršni direktor Renault Grupe Francois Provost na prošlotjednom predstavljanju Twinga.
– Veći automobili su jedan od naših prioriteta – rekao je Provost, a prenosi Auto Express, suptilno priznajući da je Renaultova električna strategija dobro funkcionirala za male 4 i 5, ali manje za veće modele poput Meganea, koji se bori pronaći kupce.
– U sljedećem srednjoročnom planu predlažemo novu platformu i rješenja kako bismo nastavili našu ambiciju rasta u kompaktnom u srcu Europe.
Ta nova platforma će spojiti sljedeće generacije Meganea i Scenica sa sljedećim Australom, Espaceom i Rafaleom, koji su trenutačno dostupni kao blagi hibridi i hibridi.
Renault ne planira napustiti električni pogon za Megane i Scenic, već će umjesto toga ojačati njihovu privlačnost s više opcija pogonskih sklopova kako bi diverzificirao ponudu, kako se to danas popularno kaže. Rješenje s produživačem dometa u stilu Nissana E-Force, gdje motor samo puni bateriju umjesto da pokreće kotače, čini se vjerojatnim, rekao je Cambolive.
Dok ne dođe nova platforma Renault će redizajnirati aktualni Megane E-Tech Electric i vjerojatno mu dati veću bateriju, koja će omogućiti domet veći od 500 km.
