Oživljena Volkswagenova marka Scout trebala je proizvoditi samo električne automobile. No vremena se mijenjaju, a i planovi. Sada je čak 80 posto od 130.000 prednarudžbi za nadolazeće modele Terra i Traveler za benzinsku verziju. To prisiljava marku da promijeni svoju izvornu strategiju proizvodnje isključivo električnih automobila, potvrdio je izvršni direktor tvrtke Scout Motors, Scott Keogh.
Kupci s anksioznošću oko dometa i problemima s punjenjem prisilili su marku da predstavi verziju automobila s benzinskim motorom i takozvanim produživačem dometa, koji radi tako da kotače pokreću elektromotori, dok benzinski motor služi kao generator koji puni baterije kada je snaga niska.

– Tržište je progovorilo – kratko je prokomentirao izvršni direktor tvrtke Scout Motors Scott Keogh za Bloomberg.
Dodajmo i da potpuno električna verzija SUV-a Scout Traveler i pick-upa Terra će imati veliku NMC bateriju od 120 kWh, što će prema WLTP normi omogućiti očekivani domet od 560 kilometara. S druge strane, produživač dometa dobiva manju, jeftiniju LFP bateriju s otprilike polovicom kapaciteta električnog automobila (cca. 240 kilometara), ali u kombinaciji s benzinskim motorom ukupni domet se povećava na nešto više od 800 kilometara. Scoutov zaokret najnoviji je primjer zastoja u proizvodnji električnih automobila, ali i interesa tržišta. Potvrda toga dolazi od General Motorsa i Forda, koji su objavili da smanjuju proizvodnju električnih automobila kako bi se usredotočili na benzinske i hibridne modele.
