Direktor Forda Jim Farley rekao je da su Fordovi inženjeri bili zapanjeni kada su počeli rastavljati Teslu Model 3 i nekoliko električnih automobila kineske proizvodnje, shvativši koliko su ti proizvođači daleko napredovali u pogledu troškova, učinkovitosti i integracije softvera.
– Kad smo ih rastavili, bilo je šokantno što smo pronašli – rekao je bivšoj novinarki Wall Street Journala Monici Langley u podcastu Office Hours: Business Edition.
Fordovi inženjeri brzo su saznali da Ford Mustang Mach-E ima dodatnih 1,6 km električnih ožičenja u usporedbi s Modelom 3, dodajući nepotrebnu masu i složenost. To otkriće, i druga slična njemu, uvjerilo je Farleyja da 2022. godine odvoji električne operacije tvrtke u posebnu podružnicu Model E. Zasad taj odjel donosi velike gubitke, ali Farley ne namjerava odustati jer tržište električnih automobila raste globalno. Jedan od najvažnijih nadolazećih projekata tvrtke je električni pickup srednje veličine po cijeni od oko 30.000 dolara.
