U zlatnim trenucima tehnologije, dizelaši su činili oko 50 posto tržišta. Onda je uslijedio Volkswagenov skandal s namještanjem emisija dizelskih vozila i prodaja je počela padati. Već 2017. godine novi benzinci prestigli su dizelaše, pa se to 2021. godine dogodilo i s hibridima (koji su prestigli dizelaše po prodaji).
U 2025. godini nastavlja se pad dizelskih vozila, kada su potisnuta na četvrto mjesto. Sve to objašnjavaju podaci Udruge europskih proizvođača automobila (ACEA). Plug-in hibridi drže tržišni udio od 9,4 posto u prvih deset mjeseci godine. Do listopada, dizelaši su činili samo 8 posto ukupne prodaje novih automobila u 27 zemalja EU-a, kao i na Islandu, u Lihtenštajnu, Norveškoj, Švicarskoj i Velikoj Britaniji. Razlika će se vjerojatno povećati u posljednja dva mjeseca godine i teško je zamisliti da će dizelaši prestići plug-in hibride, a pogotovo benzince, hibride i električna vozila
Strogi emisijski propisi maknuli su dizelske motore iz ponude većine proizvođača automobila, a pogotovo u klasi malih gradskih automobila i SUV-ova. Hibridi čine više od trećine novih registracija u regiji EU+EFTA+UK u prvih deset mjeseci godine. S tržišnim udjelom od 34,7 posto, hibridi su uvjerljivo ispred benzinskih vozila (26,9 posto) i električnih vozila (18,3 posto).
