Raritet: Audi ima novi snažni dizelski motor, uspoređuje ga s električnim motorima!

Uz pomoć električno pokretanog kompresora Audi tvrdi da je izravnao turbo rupu

Vijest da danas netko razvija dizelski motor raritetna je. Svi se proizvođači automobila odmiču od dizelske tehnologije, ali u nekim klasama ne može se bez njih. Još postoje kupci koji traže dizelaše s velikim SUV-ovima i limuzinama, na primjer. U Europi. Audi tvrdi da je razvio novi V6 TDI i da je eliminirao turbo rupu. Motor razvija 299 KS i 580 Newton metara okretnog momenta i bit će ugrađen u Audi Q5 i A6.

Uz pomoć električno pokretanog kompresora Audi tvrdi da je izravnao turbo rupu i da po karakteristikama isporuke snage motor podsjeća na elektromotore. Novi kompresor podržava turbopunjač i pomaže u eliminiranju turbo rupe pri niskim okretajima motora. Električno pokretani kompresor nalazi se iza konvencionalnog turbopunjača u usisnoj grani. Kada vozač snažno pritisne papučicu gasa pri niskim okretajima motora, usisani zrak usmjerava se prema kompresoru. Usisani zrak se dodatno komprimira prije nego što uđe u komoru za izgaranje. Maksimalni tlak prednabijanja je 3,6 bara.

– U prve 2,5 sekunde vozilo prelazi dobru udaljenost. Dok generator remena pokreće motor i podržava ga dok povećava brzinu, generator pogonskog sklopa i električni kompresor osiguravaju okretni moment za ubrzanje. U tom procesu, električni kompresor pojačava povećanje tlaka prednabijanja. Istovremeno, generator pogonskog sklopa prenosi prvi izravni impuls okretnog momenta na kotače. Potrošnja goriva je od od 5,3 do 6,1 l/100 km u Audiju A6.