Vijest da danas netko razvija dizelski motor raritetna je. Svi se proizvođači automobila odmiču od dizelske tehnologije, ali u nekim klasama ne može se bez njih. Još postoje kupci koji traže dizelaše s velikim SUV-ovima i limuzinama, na primjer. U Europi. Audi tvrdi da je razvio novi V6 TDI i da je eliminirao turbo rupu. Motor razvija 299 KS i 580 Newton metara okretnog momenta i bit će ugrađen u Audi Q5 i A6.
Uz pomoć električno pokretanog kompresora Audi tvrdi da je izravnao turbo rupu i da po karakteristikama isporuke snage motor podsjeća na elektromotore. Novi kompresor podržava turbopunjač i pomaže u eliminiranju turbo rupe pri niskim okretajima motora. Električno pokretani kompresor nalazi se iza konvencionalnog turbopunjača u usisnoj grani. Kada vozač snažno pritisne papučicu gasa pri niskim okretajima motora, usisani zrak usmjerava se prema kompresoru. Usisani zrak se dodatno komprimira prije nego što uđe u komoru za izgaranje. Maksimalni tlak prednabijanja je 3,6 bara.
– U prve 2,5 sekunde vozilo prelazi dobru udaljenost. Dok generator remena pokreće motor i podržava ga dok povećava brzinu, generator pogonskog sklopa i električni kompresor osiguravaju okretni moment za ubrzanje. U tom procesu, električni kompresor pojačava povećanje tlaka prednabijanja. Istovremeno, generator pogonskog sklopa prenosi prvi izravni impuls okretnog momenta na kotače. Potrošnja goriva je od od 5,3 do 6,1 l/100 km u Audiju A6.
