Kineski proizvođači automobila pustili su korijenje na europskom tržištu, rastu iz mjeseca u mjesec, a prilagodili su se i tržišnim okolnostima. Naime, na početku invazije dominantna ideja je bila krenuti s električnim automobilima, a kako su se interesi kupaca mijenjali, tako se i ponuda mijenjala. Danas možete kupiti kineske automobile s benzinskim motorima te plug-in hibride, na primjer.

Koji je od kineskih modela najprodavaniji u Europi? Ta čast pripada MG ZS-u, malom SUV-u koji je u posljednjih deset mjeseci prodan u 104 tisuće primjeraka (podaci Dataforcea), što je ozbiljan zalogaj europskog tržišnog kolača. Ako uzmemo u obzir da su najprodavaniji europski modeli Dacia Sandero ili Renault Clio u prvih deset mjeseci imali po 200 tisuća kupaca, ovo je ozbiljno ostvaranje za MG.

Nova generacija ZS-a dostupna je s novim MG-jevim hibirdnim sustavom ili kao benzinac, a početna cijena je 19.990 eura (za benzinac). U čemu je tajna? Kao i Suzuki Vitara, na primjer, MG ZS donosi karoseriju SUV-a i dovoljno prostora po pristojnoj cijeni… Sve to čini jeftinije od Vitare. Nije bez mana, ali one nisu ozbiljne, pogotovo po pitanju funkcionalnosti i sigurnosti.
