Ima li promjena s dometom električnih automobila zimi? To istražuje i Green NCAP, koji testira potrošnju i emisije vozila. Ispitani su električni SUV BYD Sealion 7, električni kompaktni automobil Cupra Born te benzinski modeli BMW 520i i BMW X2. Fokus je bio na stvarnoj potrošnji i dometu u toplim i hladnim uvjetima, kao i na ukupnoj održivosti vozila.
BYD-ov kupe SUV s baterijom od 82,5 kWh ima domet od oko 400 kilometara u testu u mješovitim vožnjama u toplim uvjetima, dok zimi ta vrijednost pada na 337 kilometara. Smanjenje od oko 16 posto je relativno umjereno za vozilo ove veličine.
Hladnoća snažnije pogađa kompaktni automobil Cupra Born. Njegov domet pada s 328 kilometara u toplom vremenu na 221 kilometar u hladnom, što je minus od jedne trećine.
Dva testirana BMW-ova benzinska motora postižu, također, očekivane rezultate. Potrošnja 520i i kompaktnog crossovera X2 raste zimi, jer se, među ostalim, toplina motora koristi za grijanje unutrašnjosti. Potrošnja 520i povećava se sa 6,8 na 8,1 litru na 100 kilometara, što je više od petine, a X2 sa 7,1 na 8,0 litara.
