Direktor Volkswagena: Pozdravljamo se s malim benzinskim modelima!

Nuditi nove modele s benzinskim motorima u Polo klasi i ispod nje nema smisla, automobili bi bili preskupi

Mali automobili s motorima s unutarnjim izgaranjem još su tržišni favoriti. Dacia Sandero i Renault Clio su među najprodavanijim vozilima u Europi, a ne blijedi ni popularnost Pola. No Volkswagen je primoran ići u drugom smjeru. To je izjavio šef marke VW, Thomas Schäfer, u intervju za Auto motor und sport. Zbog visokih emisijskih zahtjeva EU, motori s unutarnjim izgaranjem više nisu isplativi u klasama jeftinih vozila. Nuditi nove modele s benzinskim motorima u Polo klasi i ispod nje nema smisla s obzirom na buduću regulaciju ispušnih plinova. Bili bi preskupi za naše kupce.

– Budućnost u ovom segmentu je električna – kaže Schäfer.

Novi električni mali automobili ID. Polo i ID. Cross, koji će biti lansirani 2026., kao i ID. Every1 (2027.) bit će temelj ponude malih automobila pod Volkswagenovom kapom. Novi benzinski Polo nije u razmatranju.

– Jedini način za brzu dekarbonizaciju masovno proizvedenih automobila je električni pogon.

U proljeće na tržište dolazi ID. Polo, kao prvi VW s novim standardnim baterijskim ćelijama, koje se proizvode  u Salzgitteru (nedaleko od Wolfsburga). Njegova osnovna cijena trebala bi biti ispod 25.000 eura, s osnovnim motorom i malom baterijom. Strogi emisijski propisi čine male benzinske automobile preskupima, a onda bi se to prenijelo i na kupce.