Tunel Rogfast protezat će se od Randaberga do Bokna, povezujući Stavanger s Bergenom na cesti E39. Kada bude dovršen sljedećeg desetljeća, skratit će vrijeme putovanja između gradova za 40 minuta. Bit će to najduži i najdublji podvodni cestovni tunel na svijetu.
Supertunel dugačak 27 km bit će globalno čudo, ići gotovo 400 metara ispod površine mora te će od morskog dna biti udaljen najmanje 50 metara. Za razliku od Fehmarn Linka, koji se gradi u isto vrijeme između Danske i Njemačke i koji je kilometar krafi od Rogfasta, Norvežani će bušiti u stijenama ispod mora. Fehrman Link će biti sastavljen od lukova koji se postavljaju na morsko dno.

Posred tunela nalaze se otoci Kvitsö. To je skup naseljenih otoka koji ujedno čine i najmanju općinu u Norveškoj. Za ljude tamo, život će se promijeniti čim tunel bude dovršen. Tamo će se izgraditi dva podzemna kružna toka, a izlazi će voditi prema Kvitsöu. Cesta kroz tunel prolazit će kroz dvije paralelne tunelske cijevi. Svaka cijev sadrži dva traka koje idu u jednom smjeru. Izlazi za nuždu također će biti izgrađeni nakon svakih 250 metara. Sigurnost je bila vrlo važna prilikom projektiranja.

Procjenjuje se da će tunel koštati oko 40 milijardi eura kada bude dovršen. Danas cijelo područje povezuje trajekt.
