Nasljednik CX morao je biti poseban automobil, a i bio je! Kad je prije trideset i pet godina predstavljen Citroën XM malo je bilo onih koji ga nisu začuđeno gledali. Bio je to doista jedan od onih automobila koje je nemoguće usporediti s nekim drugim vozilom. Dizajnerski poseban, XM je bio tehnološka nadogradnja CX-a s novom generacijom hidropneumatskog ovjesa. On je bio elektronski nadziran, a pet senzora razmještenih po ključnim sustavima detektiralo bi stil vožnje i po tome namještalo tvrdoću ovjesa.
Citroën XM bio je opremljen s dvolitrenim benzincem sa 121 KS te 3,0-litrenim V6 motorom sa 167 i 200 KS. Također, tu je bio i 2,1-litreni dizelaš sa 109 KS. S redizajnom 1994. godine, XM je blago redizajniran, a bitno je unaprijeđena i kvaliteta na koju je bilo dosta prigovora. Ovaj svemirski brod na kotačima bio je dugačak 471 cm, a nešto neugledniji karavan skoro je dosegnuo pet metara (496 cm).
U jedanaest godina proizvodnje ukupno je isporučeno 333.405 primjeraka XM-a, što nije spektakularan rezultat. Danas je XM tražena roba i u budućnosti će sigurno imati status oldtimer klasika.