Ispod ove uglađene fasade krije se kompetentan karavan, jedan od onih za kojim nećete okretati glavu vidite li ih na cesti, ali ćete, vozite li ga, najbolje shvatiti njegovu vrijednost. Osobito ako ste obiteljski čovjek i često putujete. U kompaktnoj klasi u kojoj gospodari Škoda Octavia Combi ovaj Hyundaijev model nije spreman potpisati poraz.
Interijer/tehnologija/multimedija
U unutrašnjosti Hyundaija više se ne osjećate kao u vremenskom stroju koji vas je vratio u osamdesete. Toga deja vua već odavno nema. Sve je moderno, a s opremom Premium Plus dobijete i maksimalno opremljeni multifunkcijski ekran s navigacijom, povezivošću s pametnim telefonima i sličnim igračakama modernog doba. U Hyundaiju su pametno odlučili komande klima uređaja izdvojiti i postaviti ih ispod ekrana. Na prostor se nitko neće žaliti, na sjedaćim površinama je raskoš, prtljažnik je dovoljno velik.
U vožnji/udobnost
Obiteljski karavan trebao bi biti udoban, zar ne? U Hyundaiju su se odlučili na nešto drugačiji pristup, pa je i30 tvrđe postavljen. Komfor nije na razini onih najboljih po tom pitanju, ali je korektan. S druge strane, i30 u zavojima se ne naginje, uspravno ih prolazi i vozaču će poslatiti najvažniju informaciju – onu da se radi o sigurnom i dobro izbalansiranom vozilu. Upravljač je precizan, nedostaje mu malo onog komunikacijskog dara potrebnog za pravu sportsku vožnju, ali danas se malo koji automobil može pohvaliti takvim postavkama. Automatski mjenjač sa dvostrukom spojkom je brz i njegovom radu nema primjedbi.
Motor/potrošnja goriva
Nema tu neke velike filozofije. Turbodizelski motor i ovakav tip karoserije uvijek su dobitna kombinacija. Pogotovo kada imate 130 KS i 300 Nm okretnog momenta na raspolaganju. Za svaku operaciju zalihe snage i momenta su tu i čekaju da ih aktivirate. U kombinaciji s potentnim mjenjačem vožnja je doista rutina. Buka motora je izolirana, a njegovih šest litara prosječne potrošnje još su jedan adut ovog vozila.
Završna riječ
i30 dolazi s top Premium Plus opremom u kojoj je, osim ostalog, sustav autonomnog kočenja u slučaju nužde, sustav za upozorenje pri napuštanju voznog traka, sustav prepoznavanja ograničenja brzine. Uz visoku kvalitetu završne obrade ovo je vozilo za duga putovanja. U gradu ćete osjetiti tvrđi ovjes, ali njegova buka zanatski je reducirana pa nećete čuti lupanje i zvukove koji kao da ukazuju na to da se štedjelo u proizvodnji. Konkurencija je velika, od spomenute Octavie, pa sve do vrlo dobrog Renault Meganea u karavanskom izdanju, ali i30 se nema razloga sramiti ili skrivati.