Dylanov album ide u kina

Talijanski redatelj Luca Guadagnino, nakon Suspirije, okreće se glazbenom remekdjelu i snimanju filma inspiriranoga njegovom lirikom

Filmovima I Am Love i A Bigger Splash talijanski redatelj Luca Guadagnino najavio je svijetu svoj iznadprosječni talent, a sa Skrivenom ljubavi (Call Me by Your Name) osvojio je kritiku, pa čak i pokazao solidan komercijalni potencijal (ukupna zarada u kinima bila je 42 milijuna dolara, a budžet filma 3.4 milijuna). Njegov najnoviji projekt je iznimno hrabar remake talijanskog filma Suspiria. Zbog čega hrabar? Pa Suspiria je kultni horor Daria Argenta, film istančane fotografije, gotovo umjetnički pogled na jedan primarno eksploatacijski žanr. Guadagninovu obradu Suspirije prate dobre kritike, a on ne miruje. Svi su očekivali da će mu sljedeći projekt biti nastavak Skrivene ljubavi, ali čini se da će Talijan u drugom smjeru, podjednako začudnom kao što je bilo vraćanje Suspiriji. Jedan od producenata Skrivene ljubavi kupio je prava za snimanje filma po, pazite, albumu Blood On The Tracks Boba Dylana i tražio je da Guadagnino režira tu dramu. Scenarij je već napisan, a to je zasluga Richarda LaGravenesea, koji je ispisao 188 stranica životnih drama i ljubavnih jadikovki inspiriranih Dylanovom pločom. Blood On The Tracks objavljen je 1975. godine kad veliki Bob nije bio u najsretnijem razdoblju u životu. Supruga Sara i on završili su u spirali svađa i nerazumijevanja što je utjecalo na liriku albuma. Bob Dylan se branio da tekstovi nisu autobiografski, ali malo tko mu je vjerovao. Razvod je ozakonjen 1977. godine, a procjenjuje se da je Sara, uz 36 milijuna dolara, dobila i 50 posto prava na sve Dylanove pjesme objavljene u razdoblju dok su bili vjenčani, a to je deset godina. Amblematska pjesma s albuma, Tangled Up in Blue sadrži stihove Her folks they said our lives together/Sure was gonna be rough i još So now I’m goin’ back again/I got to get to her somehow. Mnogo je tu zanimljivih likova i kroz njihove zgode i nezgode Dylan kao da priča svoj život. Uz finu Guadagninovu režiju i kvalitetan scenarij to će jednoga dana sigurno biti dobar film.