Nikome više nije lako, a najmanje proizvođačima sekundarne opreme za autoindustriju. Automobilske kompanije čine sve kako bi im otežale posao, a posljednji problemi pojavili su se s vjetrobranskim staklima. Staklo k’o staklo, evo puca stalno u narodnjačkim klubovima, rekli biste, ali nije tako. Moderni sustavi aktivne sigurnosti razmješteni su po cijelom automobilu, pa tu doista više ne znate kad ćete se spotaknuti na neki senzor, a neki od najvažnijih sustava su oni automatskog kočenja u slučaju opasnosti i sustav za održavanje u prometnom traku. Kakve to veze ima sa staklima? Ima, ima, zbog toga jer su kamere ključne za rad tih opcija smještene uglavnom uz unutrašnji retrovizor i svoj snimateljski rad obavljaju kroz vjetrobransko staklo. Zbog toga svako pucanje stakla te njegovo mijenjanje nosi potrebu za rekalibracijom sustava. Neki automobili mogu biti statički kalibrirani u servisima, ali neka vozila potrebno je izvesti na cestu i konstantnom brzinom prijeći određeni put. Pretpostavlja se da će ovaj problem utjecati na propast brojnih malih kompanija koje su izrađivale autostakla, odnosno vjetrobranska stakla.
Novo vjetrobransko staklo: Promjena nije jednostavna
Autor: R. I. Objavljeno: 10.11.2018.
Kamere ključne za rad sustava aktivne sigurnosti smještene su uglavnom uz unutrašnji retrovizor i svoj snimateljski rad obavljaju kroz vjetrobransko staklo. Svaka promjena stakla traži kalibraciju tih uređaja
Savjeti
Infotainment i internet u autima: korisno, ali i opasno
Treba im se prilagoditi kao što smo se prilagodili i na sve ostale prijašnje tehnološke inovacije jer je to neminovnost
Održavanje
Ponekad nije potrebno kupovati novo: Popravci vjetrobranskog stakla, udubljenja u limu i plastici..
Danas se gotovo sve može popraviti, od lokalnih oštećenja na vjetrobranskom staklu pa do oštećenja na limu. Potrebno je samo dobro se informirati i pronaći pravog majstora