Bila je 1908. godina i Vaclav Laurin i Vaclav Klement predstavili su model BS, drugi automobil iz njihove manufakture. Uz to serijsko vozilo bilo je i ono nazvano BSC, proizvedeno u svega 12 primjeraka. Za razliku od BS-a čiji će motor razvijati tek 10 KS, BSC je bio pravi sportski junak svojeg vremena. Njegov motor nominalno je razvijao 12 KS. Laurin&Klement je kasnije izrastao u Škodu pa je Škoda postala dio Volkswagenova imperija, a jedini preostali BSC dobio je priliku zasjati kao nikada prije. Ovako vjerojatno nije izgledao niti 1908. kad je izašao iz tvornice, a sve je rezultat rada Škodinih stručnjaka u posljednjih nekoliko godina. Oni su obnovili BSC i to ne samo karoseriju već i vodom hlađeni 1,4-litreni benzinski motor sa dva cilindra. Od sada pa ubuduće ovaj ‘sportski bolid’ bit će izložen u Škodinom muzeju u Mladoj Boleslavi.
Ovo nije prvi automobil koji je pažljivo restauriran u Škodi. Stručnjaci ove marke prije par godina su osvježili i jedini poznati primjerak trkaćeg bolida 996 Supersport.