S Australskim relijem završilo je jedno od najneizvjesnijih Svjetskih prvenstva u povijesti. Na kraju je šesti naslov osvojio Sebastien Ogier u Ford Fiesti, dok su njegovi najbliži pratitelji Estonac Ott Tanak i Belgijac Thierry Neuville imali problema i nisu mu na kraju uspjeli zaprijetiti.
Međutim, ovaj reli ostat će upamćen i po trenutku gluposti dvojice posjetitelja. Oni su na jednom brzinskom ispitu legli na zemlju i imali su namjeru uhvatiti najbolju snimku jurećeg automobila. Thierry Neuville u Hyundaiju i20 prošao je pokraj njih na svega par centimetara. Pritom je vozio 125 km/h na klizavoj podlozi. Nesreće gledatelja na reli brzincima nisu rijetkost. Tako je prošle godine na Reliju Monte Carlo poginuo jedan gledatelj zato što je stajao na samoj cesti kad ga je udario Hyundai Haydena Paddona.
Najteža nesreća zbila se 1978. godine kad su na Safari reliju u Keniji smrtno stradala devetorica posjetitelja. Druga najteža nesreća na Svjetskom prvenstvu u reliju bila je 1986. godine kad je na Portugalskom reliju poginulo troje gledatelja, a ozlijeđeno je više od trideset. Tada je vozač Forda RS200 Joaquim Santos izgubio kontrolu nad bolidom i izletio u publiku. Taj incident i smrt finskog vozača Henrija Toivonena te njegova suvozača Amerikanca Sergija Cresta na Reliju Korzika u Lanciji Delti S4 , iste godine, označili su kraj monstruoznih reli vozila Grupe B, koji su premašivali 600 KS, a mnogi od njih su koristili i visokozapaljiva eksperimentalna goriva. Toivonen i njegov suvozač izletjeli su s ceste, sletjali su u provaliju, brzo je izbio požar na njihovoj Lanciji i nije im bilo spasa.