Tesla Model 3 otima kupce i proizvođačima jeftinijih vozila

Čini se da novim kupcima Teslinog električnog automobila cijena nije toliko važna

Kad je predstavljena Tesla Model 3 pretpostavka je bila da će taj automobil pokušati otimati kupce BMW-u i njegovoj seriji 3, Audiju A4, Mercedes-Benzu C klasi i sličnim premium vozilima. No dogodilo se nešto neočekivano jer su se mnogi američki kupci nepremium marki počeli interesirati za Teslu. Tako 45 posto vozača koji sada imaju električna vozila ima namjeru kupiti Teslu, a pojavio se i drugi trend pa vlasnici limuzina srednje klase, poput Honde Accord, nerijetko kao sljedeći automobil planiraju kupiti Teslu Model 3 – objavio je Evannex, inače proizvođač dodatnih dijelova za Teslu. Novo električno vozilo s cijenom 60.000 dolara dvostruko je skuplje od spomenute Honde. Određeni pad prodaje u SAD-u osjeća i Toyota jer Model 3 postaje veliki konkurent hibridnom Priusu premda je od njega više nego dvostruko skuplji.

Ovisno o kapacitetu baterija Model 3 može imati autonomiju od 350 do 510 kilometara, a najsnažniji model ima dva elektromotora i 450 KS. Do 100 km/h mu treba svega 3,3 sekunde.