Velike tvrtke obično ne griješe, ali i to se događa. Zapravo, događa se mnogo češće nego što biste mislili. Evo, na primjer, Bentley je zakasnio obaviti nova WLTP testiranja. Znate da je donedavni NEDC ciklus testiranja potrošnje goriva automobila u rujnu oitšao u povijest te ga je službeno zamijenio nešto realniji WLTP. Niti on nije idealan, daleko je još od stvarne potrošnje goriva, ali je barem bliži toj vrijednosti. Uglavnom, tko nije testirao po WLTP metodi taj ne može prodavati svoja vozila u Europi, a upravo je to propustio učiniti Bentley.
– Nismo bili dovoljno brzi da to učinimo. Nismo na vrijeme bukirali kapacitete za testiranje – rekao je predsjednik uprave Bentleya Adrian Hallmark.
Bentley je dio Volkswagenove grupe i njegovi čelnici propustili su na vrijeme bukirati testne kapacitete i poligone za certificiranje. Zbog toga kasni predstavljanje hibridne plug-in verzije SUV-a Bentayge, ali možda je važniji pad prodaje aktualnih modela. No, veći je problem kašnjenje novog Continentala GT, koji je zasad drugi najprodavaniji automobil Bentleya. Razlog je, opet, što skupi kupe čeka da se smanji red Bentleyjevih vozila za WLTP testiranje. Zasad se procjenjuje da će pad prodaje biti od 300 do 400 vozila, što se možda ne čini zabrinjavajućom brojkom, ali Bentley nije Volkswagen koji u svijetu mjesečno prodaje stotine tisuća vozila. Tih par stotina luksuznih i skupih automobila koji neće pronaći kupce djelovat će na završnu bilancu poput karijesa na zdravi zub. Bolovi će se osjetiti na sve strane. Inače, na sve to nadovezao se i minus u prvih devet mjeseci poslovanja u 2018. godini u iznosu 122 milijuna funti. U komparaciji s istim razdobljem prošle godine zabilježen je i pad prodaje Bentleya od 11 posto.