Od 2023. godine Volkswagen Passat više neće nositi oznaku Made in Germany, već Made in Czech Republic. Odluka je to poslovodstva Volkswagena, a najavljivana je još ranije. Tvornica u njemačkom Emdenu u kojoj sad proizvode Passat prenamijenit će se za sklapanje električnih vozila. Volkswagenova limuzina i karavan sele u Kvasny, a prelazak u novu tvornicu koincidira s predstavljanjem nove generacije tog automobila. U češkom Kvasnyju Škoda trenutačno proizvodi novi Superb te SUV-ove Karoq i Kodiaq, a iz te tvornice u svijet ide i Seat Ateca.
Od 2023. godine proizvodnja Atece i Karoqa ide, pak, u novu multibrand tvornicu. Uh, ovo je doista kompleksna križaljka, ali ono što je sigurno jest da će Passat u Češku, a i da će jedna istočnoeuropska država dobiti ogromnu Volkswagenovu tvornicu. Kakvi su izgledi da to bude Hrvatska? Da se bavimo senzacionalizmom mogli bismo napisati: Volkswagen gradi novu tvornicu! U igri i Hrvatska! Svi znamo da bi to bilo daleko od istine i da taj film gotovo sigurno nećemo gledati. Pitanje je uopće: zna li itko u Hrvatskoj za Volkswagenove planove?!
Samo još jedna informacija koja mnogo govori o današnjem tržištu. Volkswagen Passat je i dalje najprodavanija poslovna limuzina (i karavan) u Europi. U prvih devet mjeseci ove godine prodano je 127.325 primjeraka, a to je za pet posto manje nego u istom razdoblju prošle godine. SUV-ovi preuzimaju tržište i to je već svima jasno.