Druga generacija Kije Soul donosi evolucijski dizajn, ali i to je dovoljno kad već ionako imate posebno vozilo koje se izdvaja od konkurencije – koja god to bila. Crni detalji na A i C nosaču Soulu daju tzv. lebdeći krov, prednja svjetla su uža od prethodnika, stražnja sad obrubljuju cijelo staklo i sele na krov, a kockasti dizajn je zadržan. To bi bili osnovni detalji o Soulu u jednoj rečenici. Želite li malo podrobnije, možemo dodati da je ovaj automobil duži od prethodnika 56 milimetara i sad se proteže na 419 centimetara što su još dimenzije malog SUV-a ili crossovera.
Nova električna tehnologija koju imaju Hyundai i Kija transferirana je i na Soul pa on ima istu 64 kWh bateriju kao e-Niro i Kona EV. Soula strujića pokreće motor s 201 KS i 395 Nm okretnog momenta. Procjena je da će autonomija biti oko 460 kilometara, a cijena oko 40 tisuća eura. Kia Soul ne napušta konvencije, a one kažu da još morate imati motore s unutarnjim sagorijevanjem. Predstavljena je na autoshowu u Los Angelesu pa je poznato da će imati dvolitreni benzinac (taj neće u Europu) i 1,6-litreni turbobenzinac s 201 KS. Kad prepliva Atlantski ocean sigurno će dobiti i 1,0-litreni turbobenzinac te 1,6-litreni turbodizelski motor. Premda ima samo pogon na prednje kotače jedan paket opreme je i robusniji, terenski. To je ugađanje trendovima jer ako vam proizvod barem ne izgleda poput SUV-a izgledi za uspjeh na tržištu jednaki su vam kao da će košarkaški klub Alkar iz Sinja pobijediti Golden State Warriorse u punom sastavu. U dvorani u Oaklandu!
Malo duše u uniformiranom svijetu: Nova Kia Soul
Uz benzinske i dizelske verzije koje će se prodavati u Europi, Soul ima novi pogon na struju s baterijom 64 kWh