Poseban Jeep Wrangler: Gladiator ulazi u arenu

U Jeepu bez imalo lažne skromnosti tvrde da je ovo ultimativno vozilo za bilo koju aktivnost, najsposobniji pick-up srednje veličine

 

Napokon smo dobili pick-up na bazi legendarnog Jeep Wranglera. Dugo se o tome pričalo, a napokon je i definirano: Gladiator ulazi u arenu. U Jeepu bez imalo lažne skromnosti tvrde da je ovo: Ultimativno vozilo za bilo koju aktivnost, najsposobniji pick-up srednje veličine.
Gladiator koristi klasičnu čeličnu šasiju pa treba očekivati odlične terenske osobine, dolazi s dvije verzije tvrdog krova i jednom opcijom s platnenim krovom Stražnju klupu moguće je oboriti tako da ćete dobiti dodatni prostor za pohranu stvari.
Zasad će Jeep ispod poklopca motora imati 3,6-litreni V6 benzinac s 285 KS i 353 Nm okretnog momenta. Serijski je ručni mjenjač sa šest stupnjeva, a opcijski automatik s osam stupnjeva. S početkom 2020. Jeep će dobiti i 3,0-litreni dizelski V6 s 260 KS i 600 Nm okretnog momenta (samo s automatikom).
Pogon je naravno na sva četiri kotača, ovisno o verziju dostupne su dvije razine redukcije prijenosa, a uz Gladiator će sigurno ići i blokade središnjeg i stražnjeg diferencijala. Prilazni kut Gladijatora je velikih 46 stupnjeva, a odlazni 26 stupnjeva. Naravno, uz ovaj auto ide i mnogo aktivnosigurnosnih sustava od onoga koji motri mrtvi kut pa sve do adaptivnog tempomata. Prve isporuke Jeepovog pick-upa bit će u drugoj polovici 2019. godine. Koliko god nam se u Europi ovaj automobil čini zanimljivim treba zapamtiti da će primarno tržište Gladijatora biti Amerika. Tamo su pick-upovi opet u igri zbog niske cijene goriva.