Mnogo se i u nas pisalo o problemima Tesle i njezina 20-postotnog vlasnika i predsjednika, milijardera Elona Muska. Najveći problem bila je organizacija proizvodnje Modela 3 koja nije uspjela pratiti veliki broj narudžbi. S tim je, međutim, gotovo jer je Teslina tvornica uspjela ubrzati proizvodni proces u svom postrojenju u Freemontu u Kaliforniji i sada s njezinih linija izlazi tisuću Modela 3 dnevno.
– Ako ste spremni idejom pomoći da naša proizvodnja bude konstantnih tisuću Modela 3 dnevno svi bi vas su kompaniji trebali poslušati. Najviše problema imamo s proizvodnjom karoserija i to će biti naš najveći prioritet – rekao je Elon Musk u trenutcima najveće krize, prije godinu dana kad je u četvrtom kvartalu isporučeno tek nešto više od dvije tisuće vozila.
Zamislite, Tesla proizvodi svoje baterije i visokotehnološku opremu, a ima problema s produkcijom najobičnijeg lima?!
Sad se proizvodni proces stabilizirao. U cijeloj priči postoji još jedno neispunjeno obećanje. Musk je najavio da će najjeftinija verzija njegova električnog Modela 3 koštati 35 tisuća dolara. Trenutačno osnovna verzija u Americi košta 38 tisuća dolara.
– Tražimo načine za uštede u proizvodnji i verzija koju sam najavio, ona koja će koštati 35 tisuća dolara, doći će za šest mjeseci.
Tesla je u drugom kvartalu 2018. godine bila profitabilna, a isto se očekuje i u trećem kvartalu.
Ako ste zaboravili, Model 3 je Teslina limuzina u klasi BMW-a serije 3. Standardna verzija ima domet 354 kilometra, a dugoprugaška inačica 499 kilometara. Postoje opcije sa stražnjim pogonom i pogonom na sva četiri kotača, a najsnažnija je ona sa 450 KS (3,3 sekunde do 100 km/h). U prvom tjednu nakon predstavljanja broj narudžbi premašio je 325 tisuća, ukupne vrijednosti 14 milijardi dolara.