Gledate li automobile pojedinih proizvođača teško je procijeniti o kojem se modelu točno radi jer su postali nalik jedni drugima, a diferenciraju ih tek različite dimenzije i, naravno, cijena. Jedan od tih proizvođača je i BMW, koji u budućnosti želi raznovrsnije automobile i bijeg od dizajnerskog kompleksa ruske lutke babuške.
Tako je glavni dizajner BMW-a Adrian van Hooydonk u jednom razgovoru rekao da će modeli tog bavarskog diva imati obiteljsku sličnost, ali će imati i poseban dizajn. Naglasio je da su dobri primjeri posljednja serija 3, X5 i X7 te Z4, koji su, eto, individualizirani. E sad, je li to baš tako i razlikuju li se ti automobili od ostatka onoga što BMW nudi – to sami procijenite.
Van Hooydonku je dizajn nove serije 3, po njegovim riječima, bio izazov jer je trebalo zadržati karakter prethodnika, a istovremeno ići naprijed, u budućnost. Odmah je dodao da mu je menadžment BMW-a dao slobodu u dizajniranju serije 3, ali samo pod uvjetom da ostane trodijelna limuzina. Koliko je to slobode, procijenite sami, a finalni proizvod, koliko god elegantan bio, ne plijeni hrabrošću revolucionara koji golih prsa juriša na teško opremljeni vojnički vod.
Od proizvođača koji su istaknuli da ne žele imati slične modele najglasniji je bio Hyundai, a na njihovim vozilima se to i vidi. Opet, najvažnija je prodaja, a kupce treba slušati pa ako kažu da žele iste teme na seriji 3, 5 i 7 – tako će i biti.