U Volkswagenu se ovih dana ozbiljno radi, a osim najave da nakon 2026. godine neće razvijati benzinske i dizelske motore, njegovi direktori odlučili su se na još jedan potez. Volkswagenov portfolio poznat je po ogromnom broju modela i kombinacija mjenjača i motora, a to utječe na profitabilnost jer nisu sve verzije jednako tražene. Recimo, potražnja za Passatom opremljenim dvolitrenim dizelskim motorom sa 150 KS sigurno je mnogo veća nego za onim s benzinskim motorom, DSG mjenjačem i 220 KS.
U Europi Volkswagen planira smanjiti svoj roster i ukinuti 25 posto raznih verzija motora i mjenjača. Nije Volkswagen u financijskim problemima, s ovim potezom planira povisiti profitnu marginu s 4 posto na 6 posto, a sve to čini kako bi osigurao stabilnost poslovanja u periodu kad će morati investirati u nove tehnologije.
Samo će Volkswagen (bez ostalih marki u koncernu) uložiti 11 milijardi eura do 2023. godine u razvoj električnih pogonskih sklopova, digitalizaciju, autonomnu vožnju i mobilne servise poput carsharing usluge. Svijet se mijenja, a s njim, očigledno, i Volkswagen.