Otkriven prvi crtež Golfa ‘osmice’: Volkswagen obećava revoluciju!

Dobro, dizajn vjerojatno neće biti dio tog radikalnog zaokreta, ali bit će mnogo novih naprednih sustava

Novi Volkswagen Golf VIII bit će predstavljen javnosti u proljeće sljedeće godine, a prvi modeli  izaći će s proizvodne trake u Wolfsburgu početkom lipnja. Sve to doznali su dobavljači dijelova za Volkswagen, njih 120, okupljenih na radnom sastanku, koji je za njih poput velikog filharmonijskog bala sa šampanjcem kao aperitivom raskošnoj večeri. Tko radi na Golfu taj sigurno dobro zarađuje. 

Ralf Brandstätter, VW-ov izvršni direktor na tom je skupu zadovoljnih ljudi ustvrdio da je Golf VW-u jednako važan kao i sljedeća generacija električnih vozila. Naravno, samo u Europi Volkswagen mjesečno prodaje nekoliko desetaka tisuća primjeraka svog ključnog kompaktnog modela.. 

– Golf će odvesti Volkswagen u novo razdoblje umreženih automobila s proširenim funkcijama autonomne vožnje – rekao je Kalheinz Hell, šef Odjela malih vozila u Volkswagenu. 

Tko zna hoće li ove proširene autonomne mogućnosti imati opciju da nakon šest, sedam godina Golf VIII intuitivno sam krene prema Hrvatskoj na naše tržište rabljenih?! Još ako je dizelaš…

– Golf će imati više softvera nego ikad prije – najavio je Hell, oduševljen kao da najavljuje novi Appleov iPhone. 

– Uvijek će biti online i njegov digitalni kokpit te asistenti u vožnji bit će standard po pitanju umreženosti i sigurnosti – završio je Hell. 

U VW-u kao da su slušali jednog hrvatskog političara pa konstantno pričaju o digitalizaciji, koja je očigledno u ovom trenutku najvažnija proizvođačima automobila. Koliko se zna, ponuda motora bit će slična ovoj u vremenu sadašnjem, na sedmoj generaciji. Golf VIII bit će i dalje baziran na MQB platformi, bit će malo duži, širi i lakši – u prosjeku će na masi izgubiti 70 kilograma. 

Već prvi crtež otkriva da će, unatoč revolucionarnom softveru i povezivosti, to biti dobri novi/stari Golf. Pretpostavlja se da će sprijeda dobiti masku po uzoru na novi Touareg. Dakle, malo više kroma, malo manje plastike i idemo dalje…