Bugatti Veyron je u standardni rječnik uveo pojam hipersportskog automobila. Bio je hiper po svemu, 8,0-litrenom W16 motoru s četiri turbo punjača, 1001 KS (kasnije i 1200 KS), išao je maksimalnih 408 km/h i, uglavnom, bio je primjer ekscesa, a to je i ostao.
Vratimo se mi ipak Veyronu, hiperaktivnom djetetu Volkswagenovih inženjerskih mozgova: u aplikaciji za certificiranje emisija štetnih plinova pri američkim regulatornim tijelima Bugatti je morao otkriti i neke podatke, a među ostalim i cijenu rada te rezervnih dijelova.
Začudit će vas da, recimo, senzori položaja bregaste osovine koštaju tek devet dolara ili malo manje od šezdeset kuna, ali to nije niti čudno kad se zna da su isti senzori i na Golfu IV. Senzor je senzor, pa je svejedno radi li istu funkciju na hipersportskom automobilu ili omiljenom prijevoznom sredstvu hrvatskih građana. Barem se možete pohvaliti da imate dio s Veyrona u svojoj ‘četvorci’. Svaki turbo punjač košta 6400 dolara, a završit ćemo sa zamjenskim rezervoarom za gorivo i iznosom koji treba platiti za rad majstora. Dakle, riječ je o 42.000 dolara, a to je 273.000 tisuća kuna, što je dovoljno za lijepi stan od 60 m2 u Sisku ili, recimo, sjajnu Škodu Superb 2,0 TDI Sportline (ostat ćemo u istom VW-ovom koncernu), a još vam ostane i 16.000 kuna da se dobro proveselite.
Sad je Veyrona naslijedio Chiron, koji je ljestvicu snage podigao na 1500 KS, a koliko tek košta njegov rezervoar.