



Porsche ima mnogo verzija svojih sportskih automobila, a u slučaju modela T, Cayman i Boxster su pripremljeni za čisti vozački užitak. Mali Porscheov kupe i kabriolet i inače su vjerojatno najbolji vozački automobili na tržištu, a u T izdanju tu letvicu podižu još više.
Kao i kod Porschea 911 Carrera T, oznaka T je simbol za Touring ili u slučaju njemačkog proizvođača automobil koji oslobođen nepotrebnih dijelova opreme, odnosno nepotrebne mase, a automatski mjenjač s dvostrukom spojkom zamijenio je ručni sa šest stupnjeva prijenosa. Ako ipak ne možete živjeti bez automatike, nju možete nadoplatiti.
Jedna od većih ušteda u masi je izbacivanje infotainment sustava. Zbogom lakim notama, a dobar dan reskom zvuku dvolitrenog turbobenzinskog motora sa 296 KS i 380 Nm okretnog momenta. Ubrzanje 1350 kg teškog Caymana T je 4,9 sekundi do 100 km/h, njegovog brata Boxstera također. S ovim modelima dostupan je i Sport Chrono Pack, koji omogućuje tri načina vožnje: Normal, Sport i Sport Plus. Ovisno o tome što vozač izabere mijenja se elektronička mapa odziva na gas te menadžment motora. U opciji s ručnim mjenjače dolazi i opcija s međugasom pri mijenjanju brzina na niže, a s automatikom ide launch control. Tu je i mehanička blokada diferencijala kao apsolutno nužni dodatak jednom sportskom automobilu. Uglavnom, tu je sve ono što jedan Porsche čini fokusiranim poput lovačkog psa kad ugleda divlju patku.