Sad već i vrapci na grani znaju za Volkswagenove probleme 2015. godine kad je uhvaćen u namještanju emisija štetnih plinova dizelskih vozila. Bila je to jedna od najvećih priča i to ne samo u svijetu autoindustrije, nego mnogo šire. Nagađalo se o tome koliko će VW na kraju platiti za taj nesretni događaj, a cijena je doista astronomska. Ona govori o platežnoj moći njemačkog diva i financijskoj likvidnosti, ali i skupoj cijeni za ovakav tip malverzacija.
Financijski direktor tvrtke Frank Witter objavio je da Volkswagen planira u 2019. potrošiti oko dvije milijarde eura na saniranje posljedica tog događaja, 2018. godine potrošio je 5.5 milijardi eura, a, ukupno, od 2015. godine do danas potrošio je 27 milijardi eura kako bi podmirio troškove tužbi kupaca i investitora, odnosno kako bi isplatio kazne regulatornih agencija u cijelom svijetu te ispravio štetu na svim vozilima koja su zahvaćena namještanjem emisija. Posljednji veći izdatak je 2020. godine kad će VW potrošiti još milijardu eura.
Moć VW-a je tolika da, unatoč svemu, još može investirati pa je pripremio 50 milijardi eura za razvoj električnih vozila, snažno će se širiti u Kinu, a jedina kolateralna žrtva je kamionski biznis, koji planira izlistati na burzi. Informacije radi, da steknete uvid u razmjere iznosa kojima barata VW, kineski Geely je 2010. godine kupio Volvo od Forda za milijardu i pol eura.