Nikad više istraživanja, ali i nikad više otvorenih pitanja nego danas. Jedno od njih, koje je proveo BloombergNEF zaključuje da su električna vozila bolja za okoliš nego ona s motorima s unutarnjim sagorijevanjem čak i ako struja dolazi iz najčađavijeg mogućeg izvora – termoelektrana na ugljen.
Prosječne emisije CO2 električnih automobila prošle godine bile su 40 posto niže nego emisije motora s unutarnjim sagorijevanjem na svjetskoj razini, a taj će se omjer još mijenjati u korist EV-a jer sve više država planira koristiti hidroelektrane, vjetroelektrane i solarne panele za dobivanje električne energije. Ništa se ne govori o nuklearnim elektranama. One ne emitiraju CO2, ali zato je tu konstantna opasnost od potencijalno kobnih havarija.
Pretpostavka je da će proizvodnja električne energije s nultom emisijom CO2 porasti s današnjih 38 posto na 63 posto 2040. godine. To su, naravno, samo pretpostavke. S druge strane, Japan u sljedećem desetljeću planira pustiti u rad čak 36 termoelektrana na ugljen i tako pronaći zamjenu za nuklearne elektrane, koje su postale iznimno nepopularne nakon havarije u Fukushimi. E sad, tko je tu u pravu?