


Redizajniran je Ford Mondeo, a najveće vizualne promjene osjetljivo oko primijetit će na prednjoj maski. Naime, sad će Mondeo sa svakom novom razinom opreme dobiti i drugačiji dizajn rešetki na prednjoj maski.
Zanimljivije je ono što se događa ispod lima, a tu ima dosta noviteta. Jedan od njih je automatsko ograničenje brzine vozila koje koegzistira sa sustavom za prepoznavanje znakova. Ova funkcija automatski će održavati brzinu vozila ovisno o ograničenjima brzine na cesti, a funkcionira tako da će vam smanjiti brzinu ako ste brži od ograničenja. U slučaju da vozite sporije od ograničenja neće se uključivati. Na razini Europske unije upravo se raspravlja o tome hoće li ova tehnologija biti obavezna u svim novim automobilima.
Ford je u Mondeo ugradio i novi dvolitreni turbodizelski motor (mijenja stari istog obujma) sa 148 i 187 KS. Obje verzije dostupne su i s pogonom na sva četiri kotača.
Hibridna verzija sa 184 KS, koja je prije bila dostupna s limuzinom, sad se protegnula i na karavan. Prodaja obnovljenog Mondea kreće u ožujku.