Obavijestili smo vas o štrajku Audijevih radnika u mađarskoj tvornici u Gyoru. Ljudima je prekipjelo i žele veće plaće. Njihov je zahtjev legitiman, a odlučili su štrajkati tjedan dana. Sindikat traži 18-postotno povećanje plaće odmah te na kraju i izjednačavanje s plaćama koje imaju Audijevi radnici u Slovačkoj i Poljskoj (39 posto veće plaće), a Audi nudi 10 posto 2019. i 10 posto 2020. godine.
Štrajk u Mađarskoj izazvao je lančane reakcije pa je zbog njega stala s radom i najveća Audijeva tvornica u njemačkom Ingolstadtu. Osim automobila, tvornica u Gyoru proizvodi motore, a ako nema motora u Ingolstadtu ne mogu dovršiti automobile.
Mađarsko gospodarstvo raslo je po godišnjoj stopi većoj od 4 posto u posljednje četiri godine i ti pozitivni trendovi u velikom dijelu se oslanjaju na autoindustriju i njezine dobavljače, koji također imaju proizvodne pogone u toj državi. Samo Audijeva tvornica godišnje nosi 1.4 posto mađarskog BDP-a. Sad vam je jasno zbog čega je svima stalo da se ovo što prije završi.
Ako vas zanima veličina mađarskog automobilskog biznisa spomenimo još tvornice Daimlera, Suzukija i Opela (sudbina ove tvornice je neizvjesna), koje se nalaze u toj zemlji, a i BMW je potpisao sve nužne sporazume za gradnju nove tvornice. Mađarska 4, Hrvatska 0. U tom sportu nikako da postignemo barem počasni pogodak.
Zbog štrajka Audijevih radnika u Mađarskoj stala je s radom i tvornica u njemačkom Ingolstadtu
Audijeva tvornica u Gyoru godišnje nosi 1.4 posto mađarskog BDP-a