Ovo je novi Clio! Nitko nije očekivao pretjeranu Renaultovu avanturu s novim Cliom. To je automobil koji se odlično prodaje i krenuti u nekom novom i nepoznatom dizajnerskom smjeru bilo bi kao da nogometni klub Barcelona proda Lionela Messija i kupi najboljeg strijelca Druge HNL – uz dužno poštovanje prema tom gospodinu. Na prvi pogled, najlakše je uočiti promjenu na prednjim svjetlima, s izdvojenim LED dnevnim svjetlima po uzoru na Megane. Novi Clio nastao je na platformi Renault Nissan Mitsubishijeve alijanse i od prethodnika je kraći za 14 milimetara (ukupno 4048 mm), ali u Renaultu kažu da je više prostora u unutrašnjosti, a i prtljažnik ima volumen raskošnih 391 litru, što je brojka na razini klasu većih vozila. U Renaultu kažu da će svi modeli biti opremljeni Full LED svjetlima, što je odlična vijest – pogotovo iz perspektive prometne sigurnosti.
O motorima zasad nema informacija, više će se znati prije službenog predstavljanja na autoshowu u Ženevi početkom ožujka. Međutim, može se pretpostaviti da će umjesto 0,9-litrenog trocilindričnog benzinca Clio dobiti 1,0-litreni motor s 9 KS više u osnovnoj izvedbi (sad 99 KS), a tu će biti i snažnija varijanta sa 115 KS. Radi se o temeljito izmijenjenom derivatu starog motora, a u Renaultu i Nissanu su dobro procijenili da mu je potreban redizajn. Motori konkurentskih proizvođača automobila u posljednje vrijeme pružaju više dinamike, momenta i snage uz istu potrošnju. Zasad se ništa ne zna o sudbini dizelskog motora i mogućoj ugradnji novog 1,3-litrenog benzinca.
Clio je najvažniji Renaultov model, on je drugi najprodavaniji automobil u Europi – odmah iza Volkswagen Golfa. Za razliku od uobičajenog produkcijskog života jednog automobila – najpopularniji na početku prodaje, a interes lagano kopni kako se bliži pet, šesta godina na tržištu – još uvijek aktualni Clio iz godine u godinu bio je sve popularniji pa je samo 2018. prodano ukupno 411.796 primjeraka ovog automobila, 4.1 posto više nego 2017. Jasno vam je stoga koliko je ovaj automobil bitan francuskom proizvođaču. Konkurencija je iznimno agresivna pa je i Renault morao otići korak naprijed.
U unutrašnjosti je Clio, barem prema prvim fotografijama, mnogo luksuzniji, s velikim 9.3-inčnim multimedijskim ekranom (najveći ekran u Renaultovoj gami – to je danas jedan od najvažnijih podataka) i u cijelosti digitalnom instrumentnom pločom (dolazi u dvije verzije, sa 7 i 10 inča). Već sad se može vidjeti da je Renault odlično procijenio da komande klima uređaja mora izdvojiti, odnosno da one nisu na multimedijskom ekranu. Tako je mnogo lakše upravljati klima uređajem, a iz perspektive sigurnosti ovo je, također, dobra odluka. Od funkcija treba istaknuti i opciju bežičnog punjenja pametnih telefona.
Uz novi Clio idu i ekskluziviji paketi opreme R.S. Line sa sportskim uređenjem i sjedalima te lusksuzni Initiale Paris.
Novi Renault Clio: Dizajnerska evolucija, LED svjetla u serijskoj opremi i luksuznija unutrašnjost
Nastao na novoj paltformi Renault Clio donosi provjerena dizajnerska rješenja i mnogo kvalitetniji interijer