Kaotični Brexit koji sve više poprima obrise političkog diletantizma mogao bi skupo koštati Veliku Britaniju. Zapravo, već je košta. Prošle godine su ulaganja u autoindustriju pala 46 posto, na 589 milijuna funti. Ne radi se tu o obustavi gradnje nekih novih tvornica jer one nisu ni bile u planu, nego o nečemu mnogo prizemnijem i trendu koji je opasniji za otočku industriju. Naime, proizvođači ne ulažu u obnovu strojeva i proizvodnih linija što govori da bi Brexit bez dogovora s Europskom unijom mogao ugroziti cijelu autoindustriju u Velikoj Britaniji.
Nissan je prekinuo sve pregovore sa sindikatima o povećanju plaća u svojoj tvornici u Sunderlandu jer čeka ishod Brexita. Engleski ponos Jaguar Land Rover preselio je dio proizvodnje u Slovačku (SUV Discovery, a nagađa se i o novom Defenderu).
U britanskoj automobilskoj industriji radi oko 850.000 ljudi i svi političari ističu da se radi o jednoj od rijetkih industrijskih grana koja je – uspješna priča. Ili, bila je dosad. Razlaz bez konkretnog dogovora s Europskom unijom donio bi gužve i zastoje na novim carinskim postajama (zbog cirkuliranja dijelova i komponenti na relaciji EU – VB osobito je osjetljiva autoindustrija) i nove carinske tarife za robu, odnosno automobile, kojih dosad nije bilo.
Britanska autoindustrija je zbog Brexita pred kolapsom: Ulaganja su pala 46 posto!
Nissan je prekinuo sve pregovore sa sindikatima o povećanju plaća u svojoj tvornici u Sunderlandu jer čeka ishod Brexita. Engleski ponos Jaguar Land Rover preselio je dio proizvodnje u Slovačku