Novi Subaru Legacy: Vizualna obnova i novi multimedijski sustav

U Americi je Legacy opremljen 2,4-litrenim turbobenzincem sa 260 KS i 376 Nm okretnog momenta , a tu je i atmosferski motor sa 180 KS

Subaru je dugo bio jedan od najkonzervativnijih proizvođača automobila. Japanci nisu htjeli ugraditi ni mekšu plastiku u interijer svojih vozila jer su tvrdili da je njihov poslovni model kvaliteta, a ne jeftino podilaženje potrošačima. Lijepo je to, ali što ćete kad smo danas gotovo svi površni poput jadnih Indijanaca koje su bijelci u 19. stoljeću fascinirali šarenim stakalcima i vatrenom vodom. Svijet se nepovratno mijenja, a to su shvatili i u Subaruu pa su veliki redizajn svoje limuzine Legacy iskoristili da predstave i novi infotainment sustav (veliki ekran 11.3 inča) i interijer, koji sad napokon igra niz struju, a ne uz struju. Premda je Legacy američki model i nema ga u Europi, njegove dizajnerske crte odredit će i buduće Subaruove modele u Europi, ponajviše Outback, a njegova nova unutrašnjost postat će standard na modelima koje ćemo moći kupiti na našem kontinentu. I sve je doista lijepo i moderno, a čak je i taj eksterijer kompaktan i skladan.
U Americi je Legacy opremljen 2,4-litrenim bokser turbobenzincem sa 260 KS i 376 Nm okretnog momenta (ubrzanje do 100 km/h za 6.1 sekundu), a tu je i atmosferski motor sa 180 KS (ubrzanje do 100 km/h za 8.4 sekunde). Pogon je, naravno, na sve kotače, a mjenjač je bezstupanjski CVT, koji Subaru tako programira da radi mnogo uglađenije, odnosno ne drži motor dugo na visokim okretajima pri ubrzanjima.
Uz Legacy dolazi i unaprijeđeni EyeSight sustav s dvije kamere, koji, osim što detektira sve prepreke, pješake i bicikliste koji bi se mogli naći Legacyju na putu – sada i održava vozilo u prometnom traku. U novi Legacy smještena je i kamera koja prati vozača i uz pomoć softvera prepoznaje njegov umor te ga o tome obavještava. Sve će to uskoro dobiti i europski modeli ovog proizvođača.