Primjer iz Njemačke: U supermarketu prodaju kruh, mlijeko i automobile!

Lanac supermarketa Lidl i berlinski Start-up Vehiculum kreću u autobiznis i nude potpuno digitalizirani leasing automobila za privatne korisnike u njemačkoj Lidlovoj online trgovini

Prošli su dani kad su dobri stari marketi prodavali kruh, mlijeko, čokoladu, brašno i tirolku. Danas svi priliku za zaradu traže u neistraženim područjima, a ne prezaju ni od inovativnih oblika ponude. Lanac supermarketa Lidl i berlinski Start-up Vehiculum kreću u autobiznis i nude potpuno digitalizirani leasing automobila za privatne korisnike u njemačkoj Lidlovoj online trgovini. Do kraja travnja bit će ponuđeno 1000 vozila Fiat 500. Stopa leasinga je u osnovnoj verziji 89 eura mjesečno.
Suradnjom s Vehiculumom Lidl prvi put osigurava automobile privatnim kupcima. Dosad je Lidl nudio automobile za poslovne korisnike. Proces naručivanja je potpuno digitalan – od konfiguracije ponude do računa.
Dakle, u Njemačkoj na online shopu možete u Lidlu kupiti mrkvu, a hoće li sve to doći i do nas? Tko zna?