Ove godine Opel prestaje s proizvodnjom Karla i Adama, najmanjih automobila u ponudi. Nije to zbog neke velike krize u kući. Opel je u vlasništvu PSA grupacije i posluje pozitivno. Jednostavno, klasa mini automobila (A segment) se ne isplati. Prodaja u Europi kontinirano pada (očekuje se da će 2021. pasti ispod milijun primjeraka u odnosu na 1.14 milijuna 2017. godine), ali čak i to nije neki dramatičan pad. Na njega se, međutim, veže drugi problem, a to su skromne marže u ovoj klasi automobila. Niske cijene ne omogućuju neku veliku zaradu. Zbog toga su i proizvođači poput Citroena, Toyote i Peugeota surađivali na razvoju C1, Ayga i 108. Željeli su podijeliti troškove. Nedavno je objavljeno da će Toyota preuzeti zajedničku tvornicu u Češkoj, što je jasan znak da Peugeot i Citroen nemaju namjeru nastaviti s proizvodnjom svojih mini automobila, a i japanski proizvođač preuzeo je pogon najvjerojatnije s idejom da tamo pokuša blago mijenjati koncept – raspravlja se o novom, povišenom modelu, mini SUV-u ili crossoveru. Mnogi proizvođači, poput Volkswagena, također promišljaju kako dalje, a neki od njih predviđaju da bi odogovor mogao biti uvođenje električnog pogona u ovu klasu. Naravno, sve mora pratiti i prihvatljiva cijena.
Jedino u Fiatu sigurno neće mijenjati proizvodne navike. Modeli 500 i Panda su najprodavaniji mini automobili u Europi sa 177.978 i 154.867 primjeraka prošle godine (sljedeći su VW Up sa 91.579 primjeraka, Toyota Aygo sa 86.772 prodanih automobila te Renault Twingo sa 79.035 prodanih vozila).
Ugrožena klasa mini automobila: Nakon Opel Adama i Karla nestaju i drugi?
Uz pad prodaje na europskom tržištu tu su i skromne marže u ovoj klasi automobila