Država s bogatom autoindustrijom ne može si dopustiti da kralja, premijera i vodeće službenike u javnoj administraciji prevoze u Mercedes-Benz S klasi ili u novome BMW-u serije 7, čije su rešetke na prednjoj maski velike poput pet roštilja. U Japanu o uglednicima brine Toyota, a tu svrhu ispunjava njezin model Century, koji spaja automobilsku tradiciju s modernom tehnologijom.
Na nedavnom autoshowu u Tokiju Century se pojavio u agresivnijem GRMN izdanju, što znači da je riječ o sportskijoj verziji. Ona ima i pogon na sva četiri kotača za razliku od standardne limuzine koja ima pogon na stražnje kotače. O motoru u GRMN-u se ne zna puno, ali je to vjerojatno tunirana verzija klasične konfiguracije Centuryja: V8 benzinac obujma pet litara sa 381 KS te dva električna motora sa 224 KS. Ukupna snaga sustava je 431 KS. Masa vozila veća je od 2.3 tone, a dužina je 533 centimetara. Osnovni Century košta oko 180.000 dolara. Ovjes je zračni, multilink na obje osovine, a neki od elemenata opreme su audio sustav sa 20 zvučnika, 20-inčni ekran za putnike na stražnjoj klupi te jedinstvena sjedala obložena posebnom vunom (možete dobiti i kožna sjedala).
U Japanu imaju običaj ne pokazivati bogatstvo kupnjom automobila, odnosno reklamirati svoj status gradu i svijetu. Međutim, svi će reći da je Toyota Century primjer stila i, ako već moraju, svi će svoj društveni položaj pokazati baš u toj limuzini. Umjesto klasične Toyotine oznake na prednjoj maski ili kotačima, Century ponosno nosi mitsku pticu Fushichō (vladaricu nad svim ostalim pticama).
Luksuz na japanski način: Egzotična Toyota Century GRMN
Ovjes je zračni, multilink na obje osovine, a neki od elemenata opreme su audio sustav sa 20 zvučnika, 20-inčni ekran za putnike na stražnjoj klupi te jedinstvena sjedala obložena posebnom vunom