Appleu ne ide ovih dana: Autonomni automobil ove tvrtke treba najviše vozačevih intervencija

Testni vozači prisiljeni su isključivati autonomni mod na Appleovim vozilima gotovo svaku milju

Nije jabuka trula, daleko od toga, ali Appleu baš i ne ide najbolje posljednjih mjeseci. Prodaja iPhonea, koji je bio najvažnija prihrana razgranatog Appleovog stabla, nije spektakularna, a posljednji podaci otkrivaju da je i projekt autonomnog vozila, u usporedbi s konkurentima, malo zaostao. Budimo slikoviti, i u ovoj jabuci pojavio se crvić. Naime, Appleov autonomni automobil funkcionira uz daleko više ljudskih intervencija nego konkurentska vozila, Alphabet, Waymo (Google) i General Motorsov Cruise.
Testni vozači prisiljeni su isključivati autonomni mod na Appleovim vozilima gotovo svaku milju, a najnapredniji Waymov automobil traži pomoć vozača svakih 11.017 milja, GM Cruise svakih 5205 milja. Sve tvrtke koje razvijaju autonomna vozila dužne su na kraju svake godine predati godišnji izvještaj o svojim aktivnostima kalifornijskom Uredu za motorna vozila.
Zasad Apple nije odlučio komentirati ove brojke, a na projektu autonomnog vozila, odnosno tehnologije autonomne vožnje, radi 1200 ljudi u toj kompaniji. Dosad nisu zabilježene ozbiljnije nesreće s Appleovim autonomnim vozilima, ali možda je to i zbog čestih intervencija vozača.