Mercedes-Benz SLK pokrenuo je 1996. jedan od najgorih trendova u povijesti automobilske industrije. Načelno, vrlo dobar kupe-kabriolet s tvrdim krovom zaslužan je za niz kopija (od Peugeota 206cc do luksuznije Opel Cascade), od kojih su mnoge bile daleko ispod standarda ozbiljnih automobila. Kabrioleti zahtijevaju ozbiljna ulaganja u čvrstoću karoserije. Izostanu li ti radovi, pri lateralnim gibanjima činit će vam se kao da se cijeli automobil savija poput kišne gliste. Mnogi jeftiniji kupe-kabrioleti imali su taj konstrukcijski problem pa bi uskoro na spojevima krova i ostatka karoserije počeli propuštati kapljice kiše ili biste se u autopraonici sa spuštenim krovom osjećali kao da kupaju vas, a ne automobil. Uglavnom, po pravilima konstruirani, ozbiljni SLK pokrenuo je trend, a sad ga polako i zatvara. Odlučeno je da sljedeće godine prestaje proizvodnja njegova nasljednika, modela SLC, jer potražnja pada iz godine u godinu. Ova posljednja generacija lansirana je 2011. godine, a 2016. godine promijenjeno joj je ime iz SLK u SLC, da bi se naglasila konstrukcijska poveznost sa C klasom. Od 1996. do danas proizvedno je ukupno 710.00o primjeraka Mercedesova kupe-kabrioleta.
Mercedes-Benz SLK: Odlazi u suton s vjetrom u kosi
Autor: Marijan Alić Foto: Mercedes-Benz Objavljeno: 22.02.2019.
Odlučeno je da sljedeće godine prestaje proizvodnja modela SLC jer potražnja pada iz godine u godinu
Na cesti
Daimler kupio baterijske ćelije u vrijednosti 20 milijardi eura
Osim što kupuje baterijske ćelije, Daimler gradi i globalnu mrežu tvornica baterija i istražuje. Radi na sljedećoj generaciji baterija kako bi smanjio ovisnost rijetkim metalima poput kobalta
Na cesti
Njemačka vlada i Daimler na suprotnim stranama: Država limitira Kineze, a Mercedes im se približava
Vlada je otvorila mogućnost preuzimanja, odnosno kupnje, dionica njemačkih tvrtki kako bi ih zaštitila od stranog preuzimanja