Supersportski automobili dolaze i odlaze, mijenjaju se modeli i imena, a samo Porsche 911 ostaje kao konstanta i vjerojatno će tako biti dok je svijeta. S novom generacijom, kodnog imena 992, dobili smo dvije osnovne verzije, Carrere. Sad je, pak, vrijeme za nešto mnogo opasnije, a to je legendarni 911 Turbo, koji koncept šestcilindričnog bokser motora razvlači do krajnjih granica, tamo gdje vrhunsko inženjerstvo distancira Porsche od velikog dijela konkurencije. Porsche 911 Turbo još nije predstavljen, ali je uhvaćen na proizvodnoj liniji u tvornici (fotografija je neslužbena pa je zato niske rezolucije). U sivoj boji kao da komunicira posebnu agresiju koja je dodatno naglašena stražnjim spojlerom i bočnim usisnicima zraka. O šestcilindričnom motoru s dva trubopunjača zasad nema dodatnih informacija, ali pretpostavlja se da bi Turbo mogao razvijati oko 580 KS, a Turbo S oko 600 KS. Pogon će biti na sve kotače, a mjenjač osamstupanjski automatski s dvostrukom spojkom. Možda su ove neslužbene fotografije uvod u službeno predstavljanje početkom ožujka na autoshowu u Ženevi.
Snimljeno je sivo čudovište iz Stuttgarta: Legendarni 911 Turbo je na tvorničkoj traci
Autor: Marijan Alić Objavljeno: 22.02.2019.
O šestcilindričnom motoru s dva trubopunjača zasad nema dodatnih informacija, ali pretpostavlja se da bi Turbo mogao razvijati oko 580 KS, a Turbo S oko 600 KS
Na cesti
Porsche 911 još moćniji, opremljeniji i dizajniran s tradicionalnim vrijednostima
Snažnijoj verziji Carrera S do 100 km/h treba 3,7 sekundi, a s pogonom na četiri kotača 3,6 sekundi
Na cesti
Električni Porsche Taycan je već sada veliki hit, a u prodaju će tek 2020. godine
Zbog velikog interesa kupaca, Porsche će udvostručiti proizvodni kapacitet na 40.000 automobila godišnje