Kalifornijski senator John Moorlach opčinjen je njemačkim autocestama i mjestima na kojima nema ograničenja brzine. Prošli tjedan odlučio je djelovati i predložio je odluku po kojoj bi na autocestama I-5 i 99 trebalo izgraditi po dva dodatna prometna traka u oba smjera. Na tim novim dijelovima cesta ne bi bilo ograničenja brzine. Motiv za ovu odluku bile su emisije štetnih plinova jer Mooralch misli da bi se s dva nova traka i jurnjavom spriječila vožnja u kolonama, odnosno da bi se tako reducirala emisija štetnih plinova. S druge strane, Bill Magavern, glasnogovornik Koalicije za čisti zrak tvrdi da to nema veze s istinom i da upravo neograničene brzine vode većoj emisiji štetnih plinova. Naravno, njegova odluka izazvala je žestoke reakcije u dijelu javnosti koja se bavi sigurnošću na cestama. Mnogi stručnjaci tvrde da SAD nije Njemačaka, odnosno da u Njemačkoj na 100.000 stanovnika godišnje u prometu pogine 4.1 osoba, a u SAD-u 12.4 ljudi te da bi takva odluka autoceste pretovrila u iznimno opasna mjesta za vožnju.
Inače, zakonski se u SAD-u najbrže vozi na autocesti između Houstona i San Antonija. Na prometnici 130 u Teksasu ograničenje brzine je 140 km/h.
Po uzoru na Autobahn: Kalifornijski senator želi ukidanje ograničenja brzine na dijelovima autocesta!
Mnogi stručnjaci tvrde da SAD nije Njemačaka, odnosno da u Njemačkoj na 100.000 stanovnika godišnje u prometu pogine 4.1 osoba, a u SAD-u 12.4 ljudi