Jedan čitatelj nedavno nas je pitao zašto objavljujemo veliku količinu vijesti iz Volkswagena? Nema tu nekog protežiranja: istina je jednostavna. U Wolfsburgu ‘delaju’ u tri smjene i svakodnevno ulažu milijune u neke nove projekte (stvarno imaju novca). Možda su uredili i neku fontanu ispred sjedišta tvrtke, ali to nam nisu javili jer to ipak ne bismo objavili. Uglavnom se oglašavaju s komercijalnim projektima, a posljednja informacija, koja doduše još nosi status ‘iz dobro obaviještenih krugova’, govori o velikoj investiciji u Fordov projekt autonomnih vozila Argo. Iz poslovnih izvora može se čuti da je Volkswagen spreman investirati 600 milijuna dolara i otkupiti 50 posto tvrtke, a potom će ubaciti još 1.1 milijardu dolara u operativno poslovanje ovog projekta. To će osnažiti partnerstvo VW-a i Forda, koji su već prije objavili zajednički rad na razvoju kombija, vanova i pick-upova. Sad se očekuje da bi Ford mogao investirati u VW-ovu platformu za električna vozila. Američka tvrtka daleko je odmaknula s autonomnim vozilima, a VW u poslu s električnim automobilima. Troškovi se dijele, preskupo je samostalno napredovati na više područja.
Ford dobiva partnera u poslu s autonomnim vozilima: Volkswagen je spreman investirati 1.7 milijardi dolara?
Autor: R. I. Foto: Ford Objavljeno: 26.02.2019.
Sad se očekuje da bi Ford mogao na neki način investirati u VW-ovu platformu za električna vozila
Na cesti
Američki ‘Divlji zapad’: Drvljem i kamenjem na autonomne automobile
Jedan je građanin Chandlera osjećao toliki prijezir spram autonomnih vozila da je sa svog travnjaka uperio pištolj u Waymovo vozilo u kojem je tad bio i vozač
Na cesti
Analize nesreća: Tehnologija u automobilima 'kriva' je za povećanje broja smrtno stradalih u prometu
Europska komisija je objavila svoje istraživanje po kojem se od 10 do 30 posto prometnih nesreća događa zbog raznih distrakcija cestovnih korisnika