U petak je u Teslinom Modelu 3 poginuo vozač nakon što se pri brzini oko 150 km/h zaletio u traktorsku prikolicu. Sila udara bila je stravična, krov automobila je otkinut, a 50-godišnjem vozaču nije bilo spasa. Odmah nakon tog događaja dvije američke agencije koje se bave sigurnošću prometa počele su istraživati što se doista dogodilo. Naime, mnogi stručnjaci sumnjaju da je Model 3 bio na Autopilotu, kako u Tesli zovu svoj sustav pomoći vozaču, a koji nije ni blizu automatiziranoj vožnji. U Tesli to konstantno ističu i upozoravaju vozače da ovaj sustav ne može djelovati autonomno i da je potreban ljudski angažman, odnosno da vozači moraju biti koncentrirani, držati upravljač i paziti na promet.
Američke agencije za sigurnost cestovnog prometa istražuju još tri prošlogodišnje nesreće s Teslinim automobilima: jedna se dogodila u siječnju 2018. godine u Kaliforniji (automobil se sudario s vatrogasnim vozilom – navodno je Tesla imala uključen Autopilot), druga je bila u saveznoj državi Utah u svibnju (uključen Autopilot), a treća, također u svibnju, u Floridi (poginulo je dvoje tinejdžera – Autopilot nije bio uključen).
Američke vlasti istražuju Teslu zbog prometne nesreće u kojoj je poginuo vozač
U Tesli upozoravaju vozače da njihov Autopilot ne može djelovati autonomno i da je potreban ljudski angažman