




Dugo se pričalo u Pininfarini Battista, a sad je napokon otkriven u cijelosti kao jedan od najatraktivnijih hipersportskih automobila koje smo imali priliku vidjeti u posljednje vrijeme. Battista je doista spektakularan električni monstrum, najsnažniji legalni cestovni automobil, a u razvoju njegovog električnog pogona ključnu je ulogu imala hrvatska tvrtka Rimac automobili. A kakav je to pogon?! Na svakom kotaču je jedan elektromotor, ukupna snaga je 1900 KS, a tu je i ogromnih 2300 Nm okretnog momenta. Zbog toga je ubrzanje do 100 km/h za manje od dvije sekunde, a maksimalna brzina je 359 km/h. Tu je i baterija velikog kapaciteta – 120 kWh.
Monocoque šasija izrađena je od karbonskih vlakana, a na nju je spojen stražnji okvir od karbona i aluminija. Kočnice su, naravno, karbonske, a tu su još i torque-vectoring, adaptivni ovjes i aktivna stražnja krilca za bolju aerodinamiku. Ukupno će biti proizvedeno 150 primjeraka, a cijena jednog Battiste bi mogla biti između 1.7 i 2.3 milijuna eura. Domet ovog električnog bolida će biti 460 kilometara.